Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Fri, 22 Jun 2012 00:01:08 -0700 (PDT)

Tom01 wrote:

> Bez przesadyzmu. Mac to po prostu porzadnie zrobiony komputer, jako
> maszyna i świetny system operacyjny. Sam komputer nie jest żadnym
> Maybachem. Przykładowo odpowiednikiem Maca Pro jest np DELL Precision.
> Zrobiony tak samo dobrze i tak samo drogi. Co ciekawe na zlecenie obu
> tych firm jedne i drugie produkuje ta sama fabryka - FOXCONN.

Najprawdopodobniej Mac to będzie moja następna maszyna.

Mam nadzieję, że następne 10 lat to będzie okres szybkiego rozwoju dla
mnie o będę miał tyle kasy, że to kupić, najlepszy zestaw.
Zobaczymy :)

Chciałbym zapytać, czy na przykład elektrownie atomowe, które są
przecież sterowane komputerowo, albo piloty automatyczne w samolotach,
działają w oparciu o standardowe systemy operacyjne i sprzęt, czy
dedykowany sprzęt wojskowy? Przepraszam, z ciekawości pytam.

> Najbardziej "wypasiony" monitor z jakim miałem styczność kosztował
> prawie 65 tys zł i służy w sterowni oczyszczalni ścieków do
> monitowowania procesu technologicznego. ;)

A czy można prosić o jakieś linka z fotkami lub filmikami, gdzie widać
ludzi pracujących przy takim sprzęcie? Jest coś takiego w necie.

Ciekawi mnie jak duży taki monitor jest w stosunku do człowieka, jak
jest usytuowany w sali itd. Znowu, przepraszam bardzo, mnie wszystko
interesuje i we wszystko wkładam nos.

> Ale są droższe. Najlepszy o jakim wiem, kosztuje zdwowo ponad 100 tys zł
> i został skonstruowany do projektowania i modelowania. To są prawdziwe
> Maybachy.

No tak, a te bajecznie wielkie monitory na ścianach w filmach o CIA,
albo monitory wnotowane w biurka, która interpretują mowę ludzką, albo
monitory wyświetlające hologram z małego urządzonka wielkości
długopisu leżącego na stole? Tak to faktycznie jest czy to SF?

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :D