Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Tom01 <news_at_pl.mastiff.popraw.kolejnosc>
Data: Thu, 21 Jun 2012 20:24:25 +0200

W dniu 21.06.2012 18:35, Neo pisze:
> Wiem wiem, w końcu przesiądę się na makówkę, ale najpierw musi mnie
> być na to stać. Witać po Twojej wypowiedzi, że oleju masz w głowie co
> nie miara, to pewnie i hajsu nie brakuje :D

> W sklepie mi powiedzieli, że Mac to taki Maybach wśród samochodów :D

Bez przesadyzmu. Mac to po prostu porzadnie zrobiony komputer, jako
maszyna i świetny system operacyjny. Sam komputer nie jest żadnym
Maybachem. Przykładowo odpowiednikiem Maca Pro jest np DELL Precision.
Zrobiony tak samo dobrze i tak samo drogi. Co ciekawe na zlecenie obu
tych firm jedne i drugie produkuje ta sama fabryka - FOXCONN.

> Chciałbym zapytać o trzy najbardziej wypasione dostępne w tej chwili
> monitorki i co ludzie na takim sprzęcie robią? Umieram z
> ciekawości :D :D :D

Najbardziej "wypasiony" monitor z jakim miałem styczność kosztował
prawie 65 tys zł i służy w sterowni oczyszczalni ścieków do
monitowowania procesu technologicznego. ;)

Ale są droższe. Najlepszy o jakim wiem, kosztuje zdwowo ponad 100 tys zł
i został skonstruowany do projektowania i modelowania. To są prawdziwe
Maybachy.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!