Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Fri, 22 Jun 2012 03:41:48 -0400

On Fri, 22 Jun 2012 00:01:08 -0700 (PDT), Neo <dyletant_at_yahoo.pl>
wrote:

>Ciekawi mnie jak duży taki monitor jest w stosunku do człowieka, jak
>jest usytuowany w sali itd. Znowu, przepraszam bardzo, mnie wszystko
>interesuje i we wszystko wkładam nos.
>
>No tak, a te bajecznie wielkie monitory na ścianach w filmach o CIA,
>albo monitory wnotowane w biurka, która interpretują mowę ludzką, albo
>monitory wyświetlające hologram z małego urządzonka wielkości
>długopisu leżącego na stole? Tak to faktycznie jest czy to SF?

http://www.youtube.com/watch?v=9U7e_quvkPQ&feature=fvwrel
a technologii holograficznych i podobnych przedstawiajacych obraz w
3D, ktore mozna obejsc do okola jest juz sporo. wszystkie maja jakies
tam swoje wady. nawet apple ma swoja technologie. pewnie nie swoja,
ale wykupiona od kogos. ale postep jest. <rs>