Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)

Autor: Tom01 <news_at_pl.mastiff.popraw.kolejnosc>
Data: Fri, 22 Jun 2012 09:35:52 +0200

W dniu 22.06.2012 09:01, Neo pisze:
> Chciałbym zapytać, czy na przykład elektrownie atomowe, które są
> przecież sterowane komputerowo, albo piloty automatyczne w samolotach,
> działają w oparciu o standardowe systemy operacyjne i sprzęt, czy
> dedykowany sprzęt wojskowy? Przepraszam, z ciekawości pytam.

W zastosowaniach specjalnych stosuje się rozwiązania często bazujące na
jakichś systemach unixpodobnych. Zresztą do domu też to wkroczyło od
dawna. Np oprogramowanie wewnętrzne wielu udządzeń to specjalnie
przygotowane wersje Linuxa.

> A czy można prosić o jakieś linka z fotkami lub filmikami, gdzie widać
> ludzi pracujących przy takim sprzęcie? Jest coś takiego w necie.
>
> Ciekawi mnie jak duży taki monitor jest w stosunku do człowieka, jak
> jest usytuowany w sali itd. Znowu, przepraszam bardzo, mnie wszystko
> interesuje i we wszystko wkładam nos.

Trzeba szukać. Nie podam gotowców bo tego jest w Internecie masa.

> No tak, a te bajecznie wielkie monitory na ścianach w filmach o CIA,
> albo monitory wnotowane w biurka, która interpretują mowę ludzką, albo
> monitory wyświetlające hologram z małego urządzonka wielkości
> długopisu leżącego na stole? Tak to faktycznie jest czy to SF?

Wiekszość jest, ale nie tak efektowne jak filmach, gdzie wszystko jest z
super kolorowymi napisami, animacjami i każda cyferka "pika" kiedy sie
zmienia. :)

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!