Re: [OT] Jaka stacja dokująca do laptopa

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon, 9 Apr 2012 16:11:23 +0200

"Rafal Lukawski" napisał:

> jesteś grupowym trollem?

Jeśli już o tym mowa - masz jakąś perwersyjną przyjemność z nieustannego
dokarmiania toppostujących trolli i bluzgających Mietków/Zenków?

> Przeczytaj raz jeszcze.

Słusznie. Przeczytaj raz jeszcze, starając się ogarnąć kontekst, w jakim
raczyłeś wyjechać z tym swoim "socjalizmem"..

> Jeżeli z jakiegoś powodu wolisz nie jechać przez pół miasta,
> tylko popracować w domu (np. masz monterów w domu), to pracodawca robi Ci
> łaske.

No wzruszyłem się niesłychanie bardzo. Jak na razie jednak, częściej nie to
że wolałem - musiałem jeździć po południu przez pół miasta, i to nie mając
"monterów w domu" a dzieci na podwórku, bo "pracodawca zrobił mi łaskę"
racząc zadzwonić, iż komuś z dyrekcji w domu "internet się zepsuł". Tak więc
z mojego punktu widzenia ów toppostujący troll wyjątkowo trafił w sedno. Ty
zaś ze swoim prymitywnym pojęciem "socjalizmu" - kulą w płot.

JoteR