Re: [OT] Jaka stacja dokująca do laptopa

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Mon, 09 Apr 2012 09:59:07 +0200

> ...którym chcesz poświęcić trochę czasu. Tego czasu, którego nie spędza
> się w pracy z nosem wepchniętym w ekran służbowego komputera lub uchem
> przyklejonym do służbowego telefonu. Nie przenoś swoich dewiacji na
> obszar życia większości n ormalnych rodzin.

Łoł - już dewiacje, może coś przegapiłem, jesteś grupowym trollem?

Przeczytaj raz jeszcze. Jeżeli z jakiegoś powodu wolisz nie jechać przez
pół miasta, tylko popracować w domu (np. masz monterów w domu), to
pracodawca robi Ci łaske. Polak jednak zauważy dziure w całym,
stwierdzi, że się nie da, zwróci się do związków zawodowych,
zaszantażuje pracodawce tylko po to by wyrazić swoją nature -
niezadowolenie.