Re: [OT] Jaka stacja dokująca do laptopa

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Mon, 9 Apr 2012 18:23:24 +0200

Użytkownik "JoteR" <joter_at_pf.pl> napisał w wiadomości
> No wzruszyłem się niesłychanie bardzo. Jak na razie jednak, częściej nie
> to że wolałem - musiałem jeździć po południu przez pół miasta, i to nie
> mając "monterów w domu" a dzieci na podwórku, bo "pracodawca zrobił mi
> łaskę" racząc zadzwonić, iż komuś z dyrekcji w domu "internet się
> zepsuł". Tak więc z mojego punktu widzenia ów toppostujący troll
> wyjątkowo trafił w sedno. Ty zaś ze swoim prymitywnym pojęciem
> "socjalizmu" - kulą w płot.

No to widzę dopiero żeś szkołę opuścił i robisz kilka tygodni.
Masz być pod komórką dyspozycyjny, ale to nie znaczy że zdolny do jazdy.
No i kilka innych wariantów. Pogadaj ze starszyzną jak to się robi aby
wszyscy byli zadowoleni.
No chyba że inaczej umowę o pracę podpisałeś.

Z okazji lanego chluśniem se po jednym :)

--
Irokez