Zabawa z nVidia 3D Vision - wrażenia

Autor: divek <divek_USUN_TO_Z_ADRESU__at_op.pl>
Data: Thu 17 Nov 2011 - 09:24:13 MET

Witam.
Jakie są Wasze wrażenia z używania tej technologii?
Nie miałem jakoś okazji pobawić się tym sprzętem, a od pewnego czasu
zastanawiam się właśnie nad zastąpieniem monitora na inny zgodny.
Przeglądałem oferty sprzedawców, ale jest tego niewiele, z dostępnością
kiepsko, najwięcej chyba widziałem acer'ów. Do tego zniechęcają mnie
okulary migawkowe, bo źle znoszę tą technologię no i przede wszystkim
ceny! Taki zestaw to jednak spory wydatek. Jakie sÄ… najbardziej
optymalne propozycje do takiej zabawy i czy w ogóle warto się w to pchać?

--
Pozdrowienia,
divek