Re: Zabawa z nVidia 3D Vision - wraĹźenia

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 17 Nov 2011 - 10:20:07 MET

Dnia Thu, 17 Nov 2011 09:24:13 +0100, divek napisał(a):

> Witam.
> Jakie są Wasze wrażenia z używania tej technologii?
> Nie miałem jakoś okazji pobawić się tym sprzętem, a od pewnego czasu
> zastanawiam się właśnie nad zastąpieniem monitora na inny zgodny.
> Przeglądałem oferty sprzedawców, ale jest tego niewiele, z dostępnością
> kiepsko, najwięcej chyba widziałem acer'ów. Do tego zniechęcają mnie
> okulary migawkowe, bo źle znoszę tą technologię no i przede wszystkim
> ceny! Taki zestaw to jednak spory wydatek. Jakie są najbardziej
> optymalne propozycje do takiej zabawy i czy w ogóle warto się w to pchać?

Swego czasu miałem możliwość potestowania tego rozwiązania, aczkolwiek
ostatni materiał na ten temat przygotowywałem w kwietniu 2010 roku. Chcesz,
to Ci podeślę linka do artykułu.

[ Jak mawia stare przysłowie: Kto nie ma szczęścia w kartach, ten nie ma   ]
[ pieniędzy na miłość...                              (znalezione w necie) ]