Re: Zabawa z nVidia 3D Vision - wrażenia

Autor: Rafal <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu 17 Nov 2011 - 09:44:32 MET

On 2011-11-17 09:24, divek wrote:
> Witam.
> Jakie są Wasze wrażenia z używania tej technologii?
> Nie miałem jakoś okazji pobawić się tym sprzętem, a od pewnego czasu
> zastanawiam się właśnie nad zastąpieniem monitora na inny zgodny.
> Przeglądałem oferty sprzedawców, ale jest tego niewiele, z dostępnością
> kiepsko, najwięcej chyba widziałem acer'ów. Do tego zniechęcają mnie
> okulary migawkowe, bo źle znoszę tą technologię no i przede wszystkim
> ceny! Taki zestaw to jednak spory wydatek. Jakie sÄ… najbardziej
> optymalne propozycje do takiej zabawy i czy w ogóle warto się w to pchać?

To oczywiście subiektywnie odczucia, samo migotanie tu nie jest
problemem (dla mnie) tylko jasność obrazu, która mocno się zmniejsza
(przydatny bylby LCD z jakims podrasowanym podswietlaniem)

Efekty ok, generalnie po dobrym ustawieniu nie odczuwa sie ze obrazy
nakladaja sie na siebie (to co bywa widoczne w niektorych kinach 3D i to
dopiero męczy). Przy okularach na USB to nie jest az tak duzo.

Nie sprawdzalem technologii pasywnej w typowo pecetowych warunkach,
biorac jednak pod uwage, ze sensownym zastosowaniem sÄ… gry FPS,
ograniczenie jakie daje pasywnosc (zmniejszenie rozdzielczosci pionowej
x2) byc może nie jest tak widoczne. Tu też jednak specjalny monitor z
filtrem o naprzemiennej polaryzacji

3D nie sprawdza sie wszedzie tam, gdzie cos musimy wskazywac myszkÄ… (np.
Starcraft i podobne)