Re: Jaka drukarka kolor dla nastolatka?

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon 14 Nov 2011 - 21:58:41 MET

Dnia Fri, 11 Nov 2011 22:41:23 +0100, RemeK napisał(a):

> Dnia Fri, 11 Nov 2011 00:40:39 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):
>
> Nie bede juz tego watku ciagnal, bo i po co, tylko dodam a propos monitora i
> myszy :-)

Ja tam chętnie podyskutuję. Czy to na grupie, czy to przy jakimś browarku,
czy innym grzanym winie na przykład. :D

(ciach…)
> Ten tydzien w serwisie to fajna rzecz, ale czy inni nie maja to nie jestem
> pewien. Moj HP jak padl to zadzwonilem do "centrali" i na drugi dzien byl u
> mnie kurier z drugim monitorem. Wymienilem go sobie i za kilka dni odeslalem
> na koszt HP walniety monitor do serwisu. Zatem nie jest zle, zero przerwy w
> pracy ;-)

Po tym co nie raz słyszałem o serwisie HP, to jestem naprawdę szczerze
zdziwiony. Fakt faktem, że rozmowy dotyczyły głównie notebooków. Może
błędnie założyłem, że dotyczy to całości sprzętu HP.

> btw i gdy w koncu poprawili w nim usterke (na wielu forach o niej pisano,
> byla powszechna) i nie brzeczy juz oraz natychmiastowo sie wlacza po "power
> on" to jestem calkiem zadowolony

Czyli de facto sprzedawano sprzę z wadą projektową?

> No wiesz, zalezy ile sie tej myszy uzywa.

Sam ją katowałem przez cztery lata po ładnych „kilka” godni dziennie. :)
Łącznie z graniem. MX700 katuję - ostrożnie licząc - ponad 6 lat.

> Moj kumpel niedawno zajechal MX1000 tez na lewokliku po chybsa roku (dostal
> jakas inna w zamian), a Ty masz chyba jakies szczescie lub szczegolna
> czulosc dla zwierzatek komputerowych ;-)

Jakoś po prostu mi się nie psują. Fakt faktem jedna rzecz mnie w gryzoniach
Logitecha irytuje - gumowata wykładzina pod palce to najmniej trwały ich
element.

> Dlatego jest tylko teoria ;-)

:)

[ Kobieta jest jak cień, gdy ją gonisz - ucieka; gdy Ty podążasz           ]
[ w przeciwnym kierunku - ona podąża za Tobą.                              ]