Re: Jaka drukarka kolor dla nastolatka?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon 14 Nov 2011 - 21:58:41 MET

Dnia Thu, 10 Nov 2011 13:20:02 -0800 (PST), Vituniu napisał(a):

> Mieszasz pojecia.
>
> Nikt z nas nie twierdzi, ze zawsze taniej = lepiej.
> Twierdzimy natomiast, ze niestety czesto drozej != na lata.
>
> ;)

Często niestety tak bywa (vide sprzęt z pewnym owockiem na obudowie). ;D

> PS/OT:
> W zasadzie to nawet nie twierdzimy, ze kupujac X dostajesz produkt X.
> Wlasnie gapie sie na monitor "Samsung", ktory dostalem do remontu.
> W srodku kineskop LG a cala elektronika "by Philips"... Ot -
> globalizacja ;)

Wiesz - ja wlepiam oczęta po kilka ładnych godzin dziennie w monitor, który
owszem - matrycę ma od Samsunga. Pytanie jeszcze, co jest za tą matrycą… :)

[ Lord Marshal: Irgun. One of my best. Richard B. Riddick: If you say so.  ]
[                                            ("The Chronicles of Riddick") ]