Re: Polskie znaki na iPadzie

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon 14 Nov 2011 - 21:58:41 MET

Dnia 14 Nov 2011 21:33:10 +0200, januszek napisał(a):

> Iguan007 napisa?(a):

> Jakim oprogramowaniu? ;) Do dziś mam w pudełku po dyskietkach epromy z
> mazovią, które wkładało się w podstawkę w karcie Hercules... ;P

IIIIIIII - błąd! Zabrakło wyjaśnienia, co to są EPROMy, co to są podstawki i
co to jest karta Hercules. ;))))

/me pamiętający czas, gdy jako szczenię na stojąco pod stołem się
mieszczące, współpracował z rodzicielem przy programowaniu kolejnych EPROMów
drukarek igłowych Star czy Epson. Jaki dumny i blady byłem po rozrysowaniu
na papierze kancelaryjnym całej siatki danego znaku i produkcji ogonków do
takowego. ;D

[ Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when  ]
[ there is nothing left to take away.           (Antoine de Saint-Exupery) ]