Re: Zasychający tusz

Autor: Andrzej R <arara55_at_wp.pl>
Data: Sun 21 Aug 2011 - 13:38:01 MET DST

Użytkownik "Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał w wiadomości
news:j2qacp$sk7$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisał w wiadomości

> Ja wywaliłem HP 970Cxi. (zaschnięte kolejne tusze, cholernie drogie).

A ja oddałem zupełnie sprawną HP 970Cxi koledze. Wcześniej używałem jej
przez 10 lat i nigdy nie miałem z nią najmniejszych problemów. Przez
ostatnie 7 miesięcy już jej nie używałem, ale pojemniki z tuszem cały czas
były zamontowane w drukarce. Przed oddaniem jej koledze sprawdziliśmy czy
działa. Działało wszystko bez żadnego czyszczenia, moczenia czy czegokolwiek
innego. Po prostu została włączona i od razu drukowała prawidłowo, czyli nic
jej nie zaschło przez siedem miesięcy bezczynności. A oddałem ją tylko
dlatego, że trochę się już zestarzała i do drukowania zdjęć warto mieć
dzisiaj coś lepszego.
Pozdrawiam