Obudowa matrycy do Acer'ka

Autor: zyx <kinder_jajo_at_gazeta.pl>
Data: Sun 21 Aug 2011 - 12:37:30 MET DST

Witam

Dostałem do naprawy połamanego Acera Extensa 5220. Nie wiem co dzieciaki
z nim wyprawiały, matryca dosłownie wyrwana z zawiasów.
Po dokładnym obejrzeniu ww. złamań wynika, iż trzeba wymienić obudowę
klapy matrycy. I tu moje pytanie. Na allgero znalazłem coś takiego:
http://allegro.pl/acer-extensa-5200-5513-obudowa-klapa-matrycy-i1736953595.html

Będzie to to pasowało do modelu można powiedzieć z tej samej serii ?
Może źle googlałem, ale nie doszukałem się obudowy do tego konkretnego
modelu.

Pozdrawiam
zyx