Re: Laptop Compaq z Biedronki

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Sun 21 Aug 2011 - 15:19:42 MET DST

Leszek K. wrote:
> Mam 6950 i instalowałem na niej 11.5 potem 11.6 i ostatnio 11.7. Bez
> żadnych problemów. To co jest grane? Co najciekawsze nie jesteś jedyny,
> który ma jakieś problemy. Podstawa - odinstalować dokładnie starsze
> sterowniki przed wgraniem nowych. Może tu się kryją problemy z ati?

instalowac to sie instaluja, nie wiem jak 11.6 i pozniejsze, ale przez pol
roku w sterach byl m.in. bug ktory objawial sie kompletnym zwisiem jezeli
podczas uzywania opencl chcialo sie rownoczesnie uzyskac dostep do uvd
czyli np. odpalic filmik na youtube (w domyslnej konfiguracji)

nie ladujace sie profile w catalyst managerze, najrozniejsze problemy z
trzema i czterema gpu pod windowsem, moge wymieniac dlugo

oni maja naprawde dobry sprzet, ale sterowniki przez pierwsze kilka lub
w skrajnych przypadkach kilkanascie miesiecy sa do dupy

owszem, z reguly wystarczaja zeby pograc bezstresowo w gierki z miesiac
po premierze (jak juz hotfix ze wsparciem danego tytulu wyjdzie),
ale do jakichkolwiek nietypowych zastosowan przestalem ich uzywac jezeli
nie musze (niestety duza ilosc prostych alu jest czesto niezastapiona,
ale czesto da sie to obejsc stosujac jakiegos linuxa w ktorym jakos tych
problemow zupelnie nie zauwazylem)