Re: Zasychający tusz

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Sun 21 Aug 2011 - 08:59:28 MET DST

Użytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisał w wiadomości
news:j2q95o$b3q$1@node2.news.atman.pl...

> Problem jest mocno wyolbrzymiony. Jeśli prawidłowo wyłącza się drukarkę
> wyłacznikiem a nie odcięciem prądu głowica przesuwa się do miejsca
> parkowania i dysze lądują w pampersie. To bardzo zwalnia proces
> wysychania. Poza tym drukarki mają procedurę przetykania dysz, która co
> prawda pochłania sporo atramentu, ale na ogół jest skuteczna. Nie jest
> potrzebne wydrukowanie czegoś, tylko wzoru testowego umieszczonego w
> Canonach na ostatniej zakładce.

A tam wyolbrzymiony.
Niedawno znajomy przesiadł się właśnie na laser po tym jak zasugerowałem mu
to, jak zobaczyłem kolejny raz jak moczy, chucha i wykonuje inne indiańskie
rytuały nad kolejnymi już pojemnikami do drukarki HP (taki kombajn
skanero/kopiarkowy). Jest zadowolony bardzo. Odpala kiedy chce sprzęt i
zawsze drukuje bez problemów. HP robi za skaner tylko.
Ja wywaliłem HP 970Cxi. (zaschnięte kolejne tusze, cholernie drogie).
Wcześniej walczyłem z zaschniętą głowicą w starszym Canonie, po czym całą
drukarkę wywaliłem z wiadomej przyczyny.
2 tygodnie temu też obserwowałem przesiadkę z HPDJ 930C na Samsunga
CLP-320 - bo nigdy więcej tuszy.
W robocie kolejny raz wymieniałem w połowie zurzyte ale znowu zaschnięte
tusze w HP'ku takim większym formatu A3. Na szczęście mam kombajn OCE i mu
tam nic nie zasycha.

Więc to nie jest jakiś marginalny problem.
Nigdy więcej nie kupię atramentu. Jak dla mnie jest to poroniony pomysł przy
takim użytkowaniu jaki mam (nie drukuję fotek, od tego jest fotolab, który
zrobi porządną odbitkę a nie kawałek śmiesznego papierku, na który jak
spadnie kropla cieczy to go szlak trafia).

Pozdrawiam.

--
Irokez