Re: zepsuty sprzęt-gwarancje...naprawa...czekanie

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 19 Jul 2011 - 08:31:19 MET DST
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Message-ID: <4e2524c1$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>

> Nie mamy wyjścia i musimy(?), godzić się na takie warunki i traktowanie
> konsumenta.

Ty JUZ sie zgodziles na takie traktowanie kupujac najtanszy dysk na
rynku... ;)

Ale tak na prawde to odwracasz kota ogonem. Zdecydowana wiekszosc
klientow chce duzo i tanio. Jest popyt - jest podaz. EOT.

pozdrawiam,
Vituniu.

PS:
Z reszta - kto Ci bronil kupic "serwerowowy" dysk przeznaczony
do pracy 24/7 z dluzszym MTBF i doplacic do serwisu NBD?
Received on Tue Jul 19 08:35:02 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 19 Jul 2011 - 08:51:02 MET DST