Re: zepsuty sprzęt-gwarancje...naprawa...czekanie

Autor: nolina <nolina_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 18 Jul 2011 - 23:50:28 MET DST
Message-ID: <j029r4$suv$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

OK. Rozumiem wasze racje czy bardziej sposoby na radzenie sobie z
rzeczywistością. Jednak to my-finalni odbiorcy takiego czy innego sprzętu,
godzimy się na takie warunki gwarancyjne producenta. Komputer czy samochód czy
jeszcze bardziej wykorzystywany profesjonalnie sprzęt, to nie to samo co mp3ka
czy toster, bez którego można żyć zanim naprawią. Firmy robią co raz gorszej
jakości produkty (np.dyski) a my chcąc by był bezawaryjny i mieć względny
spokój kupujemy zamiast 1-nego którego potrzebujemy faktycznie 2 czy 3 bo
..bywają awaryjne,bo to to "tylko" 200zł. Niedługo sama gwarancja stanie się
luksusem za który będzie trzeba dodatkowo zapłacić, a produkt będziemy kupować
niemal jak kot w worku. W kwestii dysków, to produkowanie bubli jest im na
rękę. Klient po jakimś czasie by ratować/przechować dane, musi kupić drugi.
Nie mamy wyjścia i musimy(?), godzić się na takie warunki i traktowanie
konsumenta.

-- 
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Received on Mon Jul 18 23:55:03 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 19 Jul 2011 - 00:51:03 MET DST