Re: zepsuty sprzęt-gwarancje...naprawa...czekanie

Autor: Andrzej Ława <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Tue 19 Jul 2011 - 08:45:22 MET DST
Message-ID: <j03963$83f$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

W dniu 19.07.2011 08:31, Vituniu pisze:

> Z reszta - kto Ci bronil kupic "serwerowowy" dysk przeznaczony
> do pracy 24/7 z dluzszym MTBF i doplacic do serwisu NBD?

Z mojego doświadczenia wynika, że dla dysków zdrowiej jest, jak nie są
przenoszone ale za to pracują non-stop. Może niekoniecznie intensywnie,
ale byle się talerze kręciły.

Więcej!

Już dwa razy miałem przypadek, że stary "amatorski" dysk, do tej pory
działający w "trybie serwerowym" niezawodnie, "umarł" po dłuższym przestoju.

Co zatem masz na myśli pisząc o "przeznaczeniu" do pracy 24/7?
(marketing pomijając ;) )
Received on Tue Jul 19 08:50:03 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 19 Jul 2011 - 08:51:02 MET DST