Re: zepsuty sprzęt-gwarancje...naprawa...czekanie

Autor: Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl>
Data: Tue 19 Jul 2011 - 08:39:27 MET DST
Message-ID: <j038r7$6rm$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

> Firmy robią co raz gorszej jakości produkty (np.dyski) a my chcąc by był
> bezawaryjny i mieć względny spokój kupujemy zamiast 1-nego którego
> potrzebujemy faktycznie 2 czy 3 bo ..bywają awaryjne,bo to to "tylko"
> 200zł.

Tak jest taniej, bezpieczniej, lepiej.

> Niedługo sama gwarancja stanie się luksusem za który będzie
> trzeba dodatkowo zapłacić, a produkt będziemy kupować niemal jak kot w
> worku.

Chetnie.
Czesto kupuje cos "w ciemno" pod warunkiem oczywiscie,
ze cena jest duuuzo nizsza niz z gwarancja, ladnym opakowaniem
i biusciasta sprzedawczynia w komplecie.

q
Received on Tue Jul 19 08:40:03 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 19 Jul 2011 - 08:51:02 MET DST