Re: Docking station, a 'hot swap'.

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Tue 19 Jul 2011 - 07:40:00 MET DST

Użytkownik "Przemek" napisał w wiadomości grup
> 1. bo się często wieszają porty;
> 2. bo urządzenia ps2 są inicjalizowane przez bios, nie system;
> 3. bo takie podłączenie powoduje uszkodzenie portów ps2.

Mit. Przez miesiąc stawiałem komputery stacjonarne (kilkanaście naraz) mając
jeden komplet klawiatury i mychy na ps/2. Nic się nie uszkodziło mimo częstego
przełączania.

> A jakie ma to znaczenie, ze 2 godziny a nie 15 minut?

Nie wiem. Komputery zostawiałem w piątek, a w poniedziałek podłączenie nic nie
dawało. Jakby płyta główna wyłączała porty, ale to nie miałoby sensu.

> Płyty głównej. Widać młodyś (co nie jest zarzutem, a stwierdzeniem).

Patrz wyżej.