Re: Jak wyszukać duże pliki w XP ?

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Wed 06 Jul 2011 - 02:10:47 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
> Odpowiedziałem. Podałem przykłady odpowiadające na pytanie.
> Gdybyś pytał naprawdę nie znając odpowiedzi, być może wymieniałbym
> zalety przez dwa kwadranse. :) Ale IMO Ty zalety znasz -- jak znasz

Wydaje Ci się, a z Twoimi wyobrażeniami nie będę dyskutował. Zapytałem
poważnie i oczekiwałem poważnej odpowiedzi.
Dla mnie na jednym systemie operacyjnym stawianie kilku partycji jest
kretynizmem.
Na siłę mogę wymyślić jedną zaletę: mniejsze jednostki alokacji, ale przy
dzisiejszych możliwościach systemów plikowych można tę niedogodność ominąć.
No ewentualnie jeszcze instalacja systemu na początkowych sektorach dysku,
do których dostęp jest szybszy, ale przy dyskach SSD ten problem nie
istnieje, a i przy starej technologii problem ten można rozwiązać porządnymi
narzędziami.
Cała reszta "zalet", co napisałem pod innym postem, to albo proszenie się o
kłopoty, albo nieumiejętność używania narzędzi, ot co.
Jak masz znowu odpowiadać o myciu rąk, to sobie daruj, już wiem co chciałem
wiedzieć.
Przem