Re: Jak wyszukać duże pliki w XP ?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 05 Jul 2011 - 19:50:20 MET DST

"Przemek" iuv3u8$8r1$1@inews.gazeta.pl

> Zauważ, że ja, całkiem OT i uprzedzając, że nie jest to żadna
> złośliwość, zapytałem o sens takiego rozwiązania. Widać, że
> jesteś kolejną osobą, która uważa to za doskonałe rozwiązanie,
> tylko nie potrafi tego uzasadnić. Zatem dziękuję za odpowiedź,
> mimo, że kompltenie nie na temat jednak odpowiedzą była.

Odpowiedziałem. Podałem przykłady odpowiadające na pytanie.

Gdybyś pytał naprawdę nie znając odpowiedzi, być może wymieniałbym
zalety przez dwa kwadranse. :) Ale IMO Ty zalety znasz -- jak znasz
zalety jedzenia z talerza zamiast z garnka, ale pytasz, aby mnie
zniechęcić do dzielenia dysku. :)

Różne partycje systemowe mogą mieć różnie zastosowanie
(mogą służyć różnym osobom, ale nawet ta sama osoba
czasami potrzebuje zupełnie różnych systemów czy
różnie skonfigurowanych lub poprzerabianych) i dają
lepsze zabezpieczenie przed softowymi awariami (choćby
przed wirusami czy durnowatymi programami psującymi
sobą wszystko dookoła) a nawet przed hardowymi błędami
i nieumyślnym kasowaniem... Sklonowanie partycji daje
też możliwość korzystania z triali -- po zakończeniu
okresu próby można system wywalić razem z trialem. :)

-=-

Są maszyny wirtualne? Owszem -- ale są wolniejsze.
Inna sprawa, że ja w wirtualnych też mam masę partycji systemowych.
(a najlepszym uwspólnieniem komputera i wirtualnego komputera jest
właśnie wspólna partycja)

-=-

Jak szkoda czasu na wyjaśnianie, po co mi tyle bielizny,
tak szkoda na wyjaśnianie, po co mi tyle partycji.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'