Odp: Klonowanie HDD na SSD

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Wed 01 Jun 2011 - 15:47:52 MET DST

Użytkownik "Netx" <nospam@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:is5e5j$jom$1@inews.gazeta.pl...
> Jak sklonuje to napiszę ale zacząłem się trochę wahać co do zakupu SSD po
> przeczytaniu jakie środki ostrożności są podejmowane przy korzystaniu z SSD -
> drugi post tutaj:
> http://forum.purepc.pl/Dyski-twarde-cdromy-dvd-pendrive-f55/Wszystko-SSD-FAQ-1-t270332.html
> Technicznie to wszystko jestem w stanie "wdrożyć" tylko trochę mało ma to
> wspólnego z wygodą, której bym się spodziewał po tak drogim sprzęcie jak SSD o
> dużej pojemności.

ten tekst byl napisany 3 lata temu, ostatnia edycja niemal 1,5 roku temu...

owszem, czesc z tych rzeczy warto zrobic, ale jezeli ich nie zrobisz
to nic nie wybuchnie

https://groups.google.com/group/pl.comp.pecet/msg/a8ffd9cf28dfa1ce?hl=en

o ile nie masz autoczyszczenia to temp i tak warto ustawic gdzies pod reka

swap dac do ramdysku, cache przegladarek nie uzywam, a reszte w7 zrobi samo