Re: ssd ocz solid 3/agility 3

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Wed 01 Jun 2011 - 15:57:14 MET DST

On 2011-06-01 14:40, Dawid wrote:

> Człowieku, o czym Ty piszesz?
> Płyta ASUS P5K, wszystko SATA, quad 9400, nie obsługuje AHCI i tyle.
> Zdziwiony?

Skąd te emocje?
Przeczytaj sobie:
http://vip.asus.com/forum/view.aspx?SLanguage=en-us&id=20080429114702843&board_id=1&model=P5K

Całości nie czytałem, aczkolwiek zaczyna się od: "I have successfully
enabled AHCI on my P5K"

Sprawdziłem tylko dlatego, że mam bardzo podobną płytę, chyba z 2006r.
Jest AHCI, jest RAID itp.

pozdrawiam
Mam nadzięję, że tym razem nie wzbudziłem negatywnych emocji ;)