Re: Klonowanie HDD na SSD

Autor: Netx <nospam_at_gazeta.pl>
Data: Wed 01 Jun 2011 - 15:44:10 MET DST

W dniu 2011-06-01 15:35, Norbert pisze:
> Po pierwsze to post sprzed prawie 3 lat, w technologii SSD to wieki.
> Po drugie z tego co mi wiadomo to wiekszosc problemow, ktore tam sa opisane
> a sa zwiazane z systemem (prefetch, indeksowaie, etc.) w systemie Windows 7
> jest zalatwiona z automatu, system rozpoznaje dysk SSD i wylacza to co
> trzeba wylaczyc - niech ktos bardziej obeznany to potwierdzi lub zaprzeczy.

Post jest stary to fakt - przyłączę się do pytania czy
opisane w nim kroki nadal są celowe - a może nie wszystkie?

Natomiast na pewno Win7 nie zrobi sam wszystkiego co tam
opisano - np. nie przeniesie profilu użytkownika na inny dysk
(btw w tym jest pulpit). Podobnie nie sÄ…dzÄ™ aby Win7
przeniósł katalogi tymczasowe (wskazane przez zmienne
tmp,temp) na inny dysk. Osobiście przeniósłbym jeszcze
katalog profilu Thunderbirda z pocztą - tylko że, no właśnie,
okazałoby się że na SSD miałbym tylko pliki systemu ,
programów i gier do ich wczytywania.

Jeszcze chciałbym ponowić pytanie czy użytkownik jest jakoś
informowany gdy SSD się zużyje czy też może być tak że
programy wczytują się nieprawidłowo a użytkownik o tym nie wie.