Re: Klonowanie HDD na SSD

Autor: Netx <nospam_at_gazeta.pl>
Data: Wed 01 Jun 2011 - 15:17:35 MET DST

W dniu 2011-05-31 13:57, Norbert pisze:
> Jak juz dokonasz transferu daj znac jak poszlo, tez sie do tego przymierzam,
> tylko dysk chce wziac mniejszy (60GB) bo nie chce poki co szastac kasa, za
> rok beda o polowe tansze.

Jak sklonuje to napiszę ale zacząłem się trochę wahać co do
zakupu SSD po przeczytaniu jakie środki ostrożności są
podejmowane przy korzystaniu z SSD - drugi post tutaj:
http://forum.purepc.pl/Dyski-twarde-cdromy-dvd-pendrive-f55/Wszystko-SSD-FAQ-1-t270332.html
Technicznie to wszystko jestem w stanie "wdrożyć" tylko
trochę mało ma to wspólnego z wygodą, której bym się
spodziewał po tak drogim sprzęcie jak SSD o dużej pojemności.

Miałbym jeszcze takie pytanie - jakby ktoś wiedział to proszę
o wyjaśnienie: jak dysk SSD przestanie być w stanie
odczytywać/zapisywać dane prawidłowo (zużycie) nawet mimo
korekcji, to czy ja to jakoĹ› zauwaĹĽÄ™ - czy zostanÄ™
poinformowany o tym przez komputer (przez bios/uefi lub
przez system)? Bałbym się sytuacji gdy komputer działa nie do
końca prawidłowo a ja o tym nie wiem. Np. źle wczytane
programy mażą po dyskach z cennymi danymi (poza SSD będzie
jeszcze HDD).