Re: Na co wymienić 7900GS?

Autor: Szyk <szyk100_at_o2.pl>
Data: Thu 19 May 2011 - 20:43:50 MET DST

Kup se NVidię za tą kasę bez względu na jej parametry. Powód jest
prosty: słabe stery od ATI. Ja kupiłem ATI tylko z tego względu że mam
AGP, ale i tak żałuję, bo sterów dla Linuxa to całkiem brak. A dla Windy
działają ale tylko te seri 10.x bo stery 11.x wieszają system przy
uruchomieniu. A tak w ogóle to dla mnie stery to jakieś "HotFixy" a nie
normalne sterowniki. NVidia to po prostu poważna firma, bo takie poznaje
się po dopracowanych szczegółach a firmy jak ATI gubią się w detalach.