Re: Na co wymienić 7900GS?

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Thu 19 May 2011 - 20:56:54 MET DST

Użytkownik "Szyk" napisał w wiadomości grup
> Kup se NVidię za tą kasę bez względu na jej parametry. Powód jest prosty:
> słabe stery od ATI. Ja kupiłem ATI tylko z tego względu że mam AGP, ale i tak
> żałuję,

Miałem 2 karty nv i obecna to druga od ati/amd. Nie mogę nic złego powiedzieć na
zielonych.

> bo sterów dla Linuxa to całkiem brak.

Kogo obchodzi niszowy system? Na linuxie w ogóle jest problem z uruchomieniem
sprzętu (np. do dvb-t).

> A dla Windy działają ale tylko te seri 10.x bo stery 11.x wieszają system przy
> uruchomieniu.

Tylko, żeby mój komputer się o tym nie dowiedział. Aktualnie mam zainstalowane
11.4 i wszystko chodzi dobrze.

> A tak w ogóle to dla mnie stery to jakieś "HotFixy" a nie normalne sterowniki.

Wiesz dlaczego jest ten hotfix? Podczas wgrywania sterów od odpowiednika
pci-express system informuje, że nie znalazł zgodnego sprzętu. To jest po prostu
paczka pod agp. Jak ktoś chce to może pobrać paczkę pod pci-ex i wybrać ręcznie
sterownik ignorując wszelkie ostrzeżenia (wszystko będzie działało).

> NVidia to po prostu poważna firma, bo takie poznaje się po dopracowanych
> szczegółach a firmy jak ATI gubią się w detalach.

Zwłaszcza, że co nowa gra to trzeba pobierać nowe sterowniki, bo na "starych"
nie wyświetla tekstur. Na ati/amd miałem chyba tylko raz taką sytuację (na GTA
IV).
Zresztą ogólnie karty ati/amd mają mniejsze zapotrzebowanie na energię.