Re: Na co wymienić 7900GS?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu 19 May 2011 - 20:36:23 MET DST

On 2011-05-19 19:17, RedLite wrote:
> Zamierzam wymienić kartę graficzną w nienowym już kompiuterze:
> AMD X2 5200+ 4GB RAM zasilacz 420W GeForce 7900GS
> I teraz; chcę żeby nowa karta graficzna była wydajniejsza, miała podobny
> pobór mocy i żeby procesor był w stanie ją 'uciągnąć'
> Cena, myślę, cztery-pięć stów.
> Znajdzie się coś?

Testuje ZOTAC GTX 460 AMP (podkrecony fabrycznie ) 1GB DDR5. Działa na
Modecom Feel 400 (sic!). Orientacyjnie jest to na granicy zasilacza i
może znacznie przyspieszac jego zuzycie. Wersja 460 jest tansza, a efekt
i tak powinien byc piorunujacy przy mniejszym zuzyciu pradu.

Nie wiem co to znaczy, iż procesor ma 'uciagnąć' kartę - możesz
precyzyjniej?

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/