Re: Na co wymienić 7900GS?

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Thu 19 May 2011 - 20:54:06 MET DST

Użytkownik "Szyk" <szyk100@o2.pl> napisał w wiadomości
news:4dd564dd$0$2438$65785112@news.neostrada.pl...
> Kup se NVidię za tą kasę bez względu na jej parametry. Powód jest prosty:
> słabe stery od ATI. Ja kupiłem ATI tylko z tego względu że mam AGP, ale i
> tak żałuję, bo sterów dla Linuxa to całkiem brak. A dla Windy

Pci-e to inna bajka. A AMD ATI i AGP to niestety porażka. Mi się na przykład
trafiła w spadku po kliencie Gigabyte HD 4650 której nie umiem niestety
poprawnie odpalić. Bez sterów działa chociaż w 2D ale po wgraniu najnowszych
dla AGP mam tylko 4 kolory i 640x480 a na innych kompach wiesza się w 2D a
działa o dziwo w 3D. Trafiła na półkę na razie bo nie potrzebuje jej a jak
trafi mi się inny komp do eksperymentów na AGP to znów ją wypróbuję.
Wyjątkowo upierdliwy egzemplarz. Klient nawet oddawał ją na gwarę do sklepu
gdzie kupił ale wróciła z adnotacją, że sprawna to mi ją w końcu zostawił bo
nie miał do niej więcej sił ani odpowiedniego innego kompa.