Re: Na co wymienić 7900GS?

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 20 May 2011 - 00:25:33 MET DST

 NVidia to po prostu poważna firma, bo takie poznaje
> się po dopracowanych szczegółach a firmy jak ATI gubią się w detalach.

Nie znam sie na linuxie. Wgrałem sobie z ciekawości nowy Ubuntu na stary dysk
160 GB. Mam kartę ATI 4830. Co tam linux i ATI potrafi wyprawiać z desktopem i
interfejsem graficznym to szczęka opada. A nie było żadnych problemów ze
sterownikami ATI tylko aktualizacja. Chyba nie masz racji.