jaki pc dla mnie

Autor: aga <agata3030_at_gmail.com>
Data: Thu 24 Mar 2011 - 09:44:34 MET

Jestem Aga, jestem tu pierwszy raz. Muszę kupić nowy komputer ale nie
mam wystarczającej wiedzy o nowym sprzęcie. Proszę Was o pomoc w
złożeniu konfiguracji możliwie najbardziej optymalnej ( cena ,
jakość).
Założenia mam takie:
Stacjonarny w dużej obudowie pod biurko ( mam specjalne miejsce)
Windows 7 64 bity
Procesor tylko i wyłącznie Intel
Koniecznie USB3 i czytnik ( nie wiem jaki)

Przeznaczenie komputera:
Robię zdjęcia i trochę filmuję ( amatorsko) obróbka niedużej ilości
materiału
Mała, ale jednak obróbka dźwięku.
Używa sporadycznie ale też ważne OpenOffica ( arkusz kalkulacyjny ,
prezentacja, pisma)
Bardzo często używam program HTTrack WebSiteCopier
Oczywiście do obsługi internetu :)
NIE GRAM W GRY :)

Dziękuję wszystkim z góry, bardzo liczę na pomoc
Aga