Re: jaki pc dla mnie

Autor: Andrzej Ława <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Thu 24 Mar 2011 - 12:18:46 MET

W dniu 24.03.2011 09:44, aga pisze:

> Stacjonarny w dużej obudowie pod biurko ( mam specjalne miejsce)

W dużej mierze to kwestia gustu... Ja np. lubię Chieftec, takie jak ta:
Chieftec BH-01B-B-B

> Windows 7 64 bity

Dlaczego akurat ten system? Skoro nie grasz - dużo taniej skompletujesz
sobie system i oprogramowanie idąc w OpenSource. Aczkolwiek jeśli chodzi
o pytania sprzętowe - nie ma to najmniejszego znaczenia.

> Procesor tylko i wyłącznie Intel

Dlaczego?

> Koniecznie USB3 i czytnik ( nie wiem jaki)

Prywatnie polecam takie wielofunkcyjne montowane w kieszeni na napęd.
Ewentualnie są obudowy z wbudowanymi takimi czytnikami.

Do opisanych zastosowań polecam dużo pamięci RAM (obecnie jest tania i
nawet 4GB to nie jest duży wydatek) i jakiś porządny monitor (osobiście
mam b.dobre doświadczenia z EIZO).