Re: Ktory monitor

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 24 Mar 2011 - 10:16:05 MET

Dnia Wed, 23 Mar 2011 19:15:25 +0000, 2late napisał(a):

> Samsung P2770HD ma:
> LCD display - TFT
> Image Brightness: 300 cd/m2
>
> Hanns G HANNSGHH281HPB:
> LCD display - TFT
> Image Brightness: 400 cd/m2
>
> ...i nic mi to nie mowi :)

Oba na matrycy TN - tego jestem więcej, niż pewien. Hanns ma niższy kontrast
naturalny w porównaniu z Samsungiem. Napalanie się na wyższą maksymalną
jasność skwituję tak - jak ktoś lubi siedzieć wpatrując się w zapaloną
żarówkę, to proszę uprzjmie. :)

> Wyglada na to ze Samsung ma wbudowany Tuner TV i USB Hub i dlatego jest
> drozszy.
>
> No i co moze oznaczac taki tekst:
> System requirements
> Compatible operating systems Windows 7
>
> Nie wyciagne wszystkich mozliwosci na Windows XP czy cos w tym stylu?

Oczywiście, że wyciągnie.

> Moje najwazniejsze pytanie brzmi:
> Jako ze sa to najtansze z monitorow w tym rozmiarze, to czy ceny nie
> sugeruja ze bedzie to totalna tandeta?

To masówka, wobec czego szaleństwa się spodziewaj.

[ Rząd, który kradnie od Piotra, żeby zapłacić Pawłowi, zawsze może liczyć ]
[ na poparcie ze strony Pawła.                       (George Bernard Shaw) ]