Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie

Autor: WAM <nospam_at_nowam.nopl.pl>
Data: Tue 22 Mar 2011 - 13:57:00 MET

On Mon, 21 Mar 2011 12:20:23 +0100, Kamil 'Model'
<kamil.wytnijto.komodzinski@gazeta.pl> wrote:

>Ja miałem styczność z HP i Dellem (mam jeszcze sprzęt Fujitsu i Lexmark,
>ale jest to nowy sprzęt i jeszcze się nie zepsuł). Z HP też jest czasem
>poślizg 2 dniowy.
U mnie jak wentylatorek w HP działał za głośno to jego wymiana (NBD)
trwała ok 20 dni. Pierwszy kontakt zwrotny po zgłoszeniu był po 2
dniach roboczych więc nie było szans aby dochowali terminu. Później 2
dni jechała część, a jak już dojechała to się okazało że przysłali
radiator zamiast wentylatora. I kolejne kilkanaście dni czekania na
wentylator. Faktem jest że sprzęt był przez ten czas sprawny tylko za
głośno chodził :)

Innym razem gdy w innym HP padła płyta to faktycznie w NBD zrobili.

>Dell ma możliwość wykupienia jeszcze jednej fajnej opcji (Keep
>Your HardDrive). Czyli pada dysk i dostajesz nowy bez odsyłania starego.
>HP tego nie ma,
Nie szukałem nigdy tej opcji w HP ale serwisant przy wymianie
padniętego DVD w serwerze HP pytał czy posiadam ją wykupioną w razie
awarii dysków serwera.

WAM