Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie

Autor: Kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Tue 22 Mar 2011 - 13:55:33 MET
Message-ID: <ima684$2k2$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

On 22/03/2011 12:50, Kamil 'Model' wrote:
> W dniu 2011-03-22 13:02, Kamil pisze:
>> On 22/03/2011 12:00, Kamil 'Model' wrote:
>>
>>> No ja mam tylko sprzęt dell, hp i fujitsu. Dysk padł bodajże 2 czy 3
>>> razy na gwarancji a i to i tak tylko w laptopach. Z dellem nie było
>>> problemu z dyskiem, ale HP już sobie wymyśla, że dysk muszą mieć i
>>> koniec. Więc sporo gadania z kierownikami czy kimś innym u nich w
>>> serwisie i stanęło na tym, że wykręcamy talerze i odsyłamy kompletną
>>> obudowę i elektronikę dysku.
>>
>>
>> Też jakiś sposób. :)
>>
>> Laptopy czy pendrive to już zupełnie inna działka, jeśli jest na nich
>> cokolwiek istotnego, bez szyfrowania nie dajemy wogóle w ręce
>> użytkownikom. Zgubić/dać ukraść dość łatwo.
>>
>>
> Pendrive u nas nie istnieją. Polityka bezpieczeństwa zabrania i koniec.
> Do tego Eset ma opcję blokowania nośników wymiennych, więc nic sobie nie
> zrobią :)

Kwestia potrzeb, trudno kupowac laptopa kazdemu, kto musi od czasu do
czasu pokazac power pointa na jakiejs konferencji, a takie prezentacje
tez moga zawierac dosc istotne dane. :)

-- 
Pozdrawiam
Kamil
Received on Tue Mar 22 14:00:03 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 22 Mar 2011 - 14:51:05 MET