Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie

Autor: Kamil 'Model' <kamil.wytnijto.komodzinski_at_gazeta.pl>
Data: Mon 21 Mar 2011 - 12:20:23 MET

W dniu 2011-03-21 12:00, Franc pisze:

> Witam,
>
> Dziękuje za informację. Właśnie o takim NBD mi b. zależy. Myślisz, że tylko
> DELL ma poślizgi, czy inne firmy też tak mają (muszę przyznać, że innych
> firm nie znam -jakbyś rzucił parę, poszukałbym o nich w sieci).

Ja miałem styczność z HP i Dellem (mam jeszcze sprzęt Fujitsu i Lexmark,
ale jest to nowy sprzęt i jeszcze się nie zepsuł). Z HP też jest czasem
poślizg 2 dniowy. Choć lepiej mi się gada z serwisem HP niż Della. HP w
większości przysyła nową część, lub do drukarki przyjeżdża ludek z
serwisu (notabene ta sama firma obsługuje della i hp u nas w Toruniu).
Jedyna porażka jak na razie z serwisem HP, to niestety wysłanie całego
kompa do serwisu zewnętrznego. Padła sieć na płycie i nie chcieli wysłać
płyty tylko całego kompa. Na szczęście nie trzeba było wysyłać kompa z
dyskiem. Dell ma możliwość wykupienia jeszcze jednej fajnej opcji (Keep
Your HardDrive). Czyli pada dysk i dostajesz nowy bez odsyłania starego.
HP tego nie ma, ale jak się mocno pogada z serwisem, to można wykręcić
talerze z dysku i odesłać im uwalony dysk bez talerzy.