Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie

Autor: Kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Tue 22 Mar 2011 - 14:12:49 MET
Message-ID: <ima78h$5n7$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

On 22/03/2011 12:57, WAM wrote:
> On Mon, 21 Mar 2011 12:20:23 +0100, Kamil 'Model'
> <kamil.wytnijto.komodzinski@gazeta.pl> wrote:
>
>> Ja miałem styczność z HP i Dellem (mam jeszcze sprzęt Fujitsu i Lexmark,
>> ale jest to nowy sprzęt i jeszcze się nie zepsuł). Z HP też jest czasem
>> poślizg 2 dniowy.
> U mnie jak wentylatorek w HP działał za głośno to jego wymiana (NBD)
> trwała ok 20 dni. Pierwszy kontakt zwrotny po zgłoszeniu był po 2
> dniach roboczych więc nie było szans aby dochowali terminu. Później 2
> dni jechała część, a jak już dojechała to się okazało że przysłali
> radiator zamiast wentylatora. I kolejne kilkanaście dni czekania na
> wentylator. Faktem jest że sprzęt był przez ten czas sprawny tylko za
> głośno chodził :)
>
> Innym razem gdy w innym HP padła płyta to faktycznie w NBD zrobili.
>
>> Dell ma możliwość wykupienia jeszcze jednej fajnej opcji (Keep
>> Your HardDrive). Czyli pada dysk i dostajesz nowy bez odsyłania starego.
>> HP tego nie ma,
> Nie szukałem nigdy tej opcji w HP ale serwisant przy wymianie
> padniętego DVD w serwerze HP pytał czy posiadam ją wykupioną w razie
> awarii dysków serwera.

Serwerowe dyski też majątku dziś nie kosztują, ale przy desktopowych to
IMHO kompletnie zbędna opcja.

Płacić X razy Y komputerów przez N lat, zeby raz na jakiś czas zatrzymac
dysk, który nowy jest wart 200zł?

Taniej będzie kupić, włożyć i zapomnieć, większość producentów nie
powinna robić z tego tytułu problemów z gwarancją na resztę sprzętu.

-- 
Pozdrawiam
Kamil
Received on Tue Mar 22 14:15:04 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 22 Mar 2011 - 14:51:05 MET