Re: dzielenie dysku

Autor: zly <bozupabylazaslona_at_NOpocztaSPAM.fm>
Data: Tue 01 Mar 2011 - 14:06:22 MET

Dnia Tue, 1 Mar 2011 12:15:23 +0100, Jacek napisał(a):

> Co robisz, gdy Twoj dysk F: z filmami sie zapcha?

Pewnie to samo co Ty, gdy ci się zapcha Twój dysk.

> Cala piekna idea partycjonowania logicznego idzie w diably i walisz
> nastepne filmy na L:.

Przez to, że mam tak podzielone mam porządek i nie doprowadzam do takiej
sytuacji. Naprawdę nie mam potrzeby trzymania 100gb filmów naraz na dysku
:)

> Partycje sie robi 2, bo takie jest uzasadnienie funkcjonalne, zeby
> oddzielic czesto walacy sie system od danych.

Dla mnie bardziej funkcjonalnie jest to rozdzielić jeszcze :) Nie rozumiem
czemu to kwestionujecie :)

--
marcin