Re: dzielenie dysku

Autor: boxfish <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Tue 01 Mar 2011 - 14:22:32 MET

W dniu 2011-03-01 14:04, zbigniew pisze:

> moim zdaniem nie ma idiotycznych pytań, sa tylko idiotyczne odpowiedzi

To jest Twoje zdanie, masz do niego prawo inni mają prawo myśleć inaczej

> wydaje mi sie, że to sprawa do dyskusji,

poważnie ? inni tak jak widać nie uważają, dziwne nie uważasz ?

>ale niech będzie że masz rację,

łaskawy jesteś

> to nie powód do agresji i wyzwisk, jakoś inni ludzie umieli się zachować
> stosownie i z godnością
> wiem że na grupach jest pełno gówniażerii, prostaczków i matołów
> intelektualnych, jak wszędzie
> jestem na tyle dorosły że mnie juz nic nie dziwi

no to jeśli tyle wiesz o grupach to pewnie poradzisz sobie z określeniem
właściwej dla danego pytania ? nie uważasz że podział na partycje może
być mono uzależniony od systemu operacyjnego ?