Re: dzielenie dysku

Autor: Jacek <ala_at_ola.pl>
Data: Tue 01 Mar 2011 - 14:45:59 MET

Dnia Tue, 1 Mar 2011 14:06:22 +0100, zly napisał(a):

> Pewnie to samo co Ty, gdy ci się zapcha Twój dysk.
Jezeli sie zapcha dysk, to nic na to sie nie poradzi, natomiast jezeli
zapcha sie pratycja przeznaczona na filmy, to bedziesz je ladowal na te
partycje, gdzie masz miejsce.
To tak trudno zrozumiec?

> Przez to, że mam tak podzielone mam porządek i nie doprowadzam do takiej
> sytuacji. Naprawdę nie mam potrzeby trzymania 100gb filmów naraz na dysku
Czlowieku. Filmy to tylko przyklad.
Myslisz, ze nie ma ludzi, ktorym dane na dysku przyrastaja w duzym stopniu?
Bez wzgledu na rodzaj.

> Dla mnie bardziej funkcjonalnie jest to rozdzielić jeszcze :) Nie rozumiem
> czemu to kwestionujecie :)

Od podzialu logicznego sa foldery. Partycje od bezpieczenstwa system/dane.