Re: dzielenie dysku

Autor: zbigniew <zbigniew_at_wx.pl>
Data: Tue 01 Mar 2011 - 14:04:15 MET

Użytkownik "Andrzej Ława" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w
wiadomości news:ikiklo$8d5$1@inews.gazeta.pl...

> Głupota wkurza. A ty:
>
> 1. zadajesz tzw. idiotyczne pytanie (nie istnieje "jedynie słuszny"
> sposób podziału dysku)
moim zdaniem nie ma idiotycznych pytań, sa tylko idiotyczne odpowiedzi

> 2. zadajesz je na niewłaściwej grupie (to jest grupa od pytań o sprzęcie)

wydaje mi sie, że to sprawa do dyskusji, ale niech będzie że masz rację,
 to nie powód do agresji i wyzwisk, jakoś inni ludzie umieli się zachować
stosownie i z godnością
wiem że na grupach jest pełno gówniażerii, prostaczków i matołów
intelektualnych, jak wszędzie
jestem na tyle dorosły że mnie juz nic nie dziwi

Pozdrawiam Zbigniew