Re: dzielenie dysku

Autor: Jacek <ala_at_ola.pl>
Data: Tue 01 Mar 2011 - 12:15:23 MET

Dnia Tue, 1 Mar 2011 11:54:34 +0100, zly napisał(a):

> Też mam w tym stylu. Była już kiedyś dyskusja o tym. Słyszałem o folderach,
> ale tak mi jest wygodniej.

Co robisz, gdy Twoj dysk F: z filmami sie zapcha?
Cala piekna idea partycjonowania logicznego idzie w diably i walisz
nastepne filmy na L:.
Partycje sie robi 2, bo takie jest uzasadnienie funkcjonalne, zeby
oddzielic czesto walacy sie system od danych.
A jezeli zastosujesz przechowywanie profilu na D:, jakies symlinki np. do
Gadu tez na D:, to mozesz sobie system przewalac, kiedy tylko jest taka
potrzeba i nic nie tracisz...