Re: kabel USB - >5-10m

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 01 Mar 2011 - 13:59:11 MET

Dnia 2011-03-01, o godz. 13:36:36
adressss@poczta.pl napisał(a):

> ja nie chce AP tylko chce miec adapter USB, bo chce uruchamiac soft na
> PC (diagnostyka sieci, monitoring, sniffing itp). Cche sie troche
> pobawic.

Wszystko to zrobisz np. na AP z softem OpenWRT czy podobnym.

> Zadalem konkretne pytanie o kable USB i tego sie trzymajmy. Jak ktos
> ma doswiadczenie z dlugimi kablami i kablami "aktywnymi" to niech sie
> wypowie, ale tylko na ten temat.

Nie da rady - to forum dyskusyjne i nikt nie moderuje wypowiedzi. Czemu
uparłeś się akurat na "przedłużacz" USB gdy już na starcie generuje on
kłopoty z działaniem? Poza tym karta na USB będzie wymagała
zabezpieczenia przed warunkami zewnętrznymi w tym także złącza karty
przed wilgocią czy wyładowaniami. Jak dla mnie takie kombinowanie jest
po prostu ciut bezsensowne bo na dzień dobry chcesz zrobić coś co działa
poza zakresem dla którego zostało stworzone. Jak nie chcesz AP to może
jednak antena na kablu?

Zdrówko