Re: dzielenie dysku

Autor: Przesmiewca <baran-ky_at_o2.pl>
Data: Tue 01 Mar 2011 - 14:43:47 MET

"zbigniew" <zbigniew@wx.pl> napisał(a):

>moim zdaniem nie ma idiotycznych pytań, sa tylko idiotyczne odpowiedzi

Oczywiste jest, ze jak ktos nie ma doswiadczenia z komputerami to nawet najprostsza
rzecz moze wydawac sie mega trudna, ale na grupach siedza same madrale, ktorzy lubia
pouczac, przy czym im rzecz pytana jest latwiejsza do ogarniecia, tym tlusciejszy watek i wiecej
"fachowcow" uczestniczy w rozmowie.

Odpowiadajac na pytanie jednak - ja bym podzielil dysk na 2, maksymalnie 3 partycje,
ale wcale taki uklad tobie nie musi odpowiadac. Tak naprawde sam po pewnym czasie
dopiero dojdzisz, co Ci najbardziej do Twojego stylu pracy odpowiada. Zlotej rady nie ma,
sa tylko argumenty za i przeciw, ale tu mozna juz dyskutowac dlugo.

>wydaje mi sie, że to sprawa do dyskusji, ale niech będzie że masz rację,

Nie ma racji, bo pytales o dysk, a nie o system. Temat systemu pojawil sie pozniej, ale
wielu spraw nie da sie traktowac osobno. Lawa jest tu koronnym przykladem kogos,
kto nawet odgrzeje watek sprzed tygodnia zeby tylko dopisac piate pod rzad ntg,
nic oczywiscie oprocz uszczypliwych uwag nie wnoszac sensownego do tematu. Tak jak teraz.
Lepiej nie dyskutuj z nim, bo Ci moze wyjechac z inwektywami, a pewnie tego nie chcesz :)