Re: Którego laptopa wybrać

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 02 Oct 2010 - 00:25:35 MET DST

> Nie chę czegoś, co waży minus 25 kg...

> Czyli pralką mam prać na parkingu? :)
> Mądrość iście Kaczyńskiego. :)

Po co te filozofie ? Warto wiedzieć jak działają firmy kurierskie, a
dobry sprzedawca *powinien* Cię poinformować o warunkach dostawy /bo to
czesto ON wybiera kuriera/
[...]
> Zgłoś więc prokuraturze łamanie prawa -- kurierzy transportują naraz
> całe tony towaru... Mają do swej dyspozycji samochody ciężarowe
> i inne środki lokomocji, dźwigi itp. urządzenia. :)

Tony towarów wnoszą łapami ? Tematem jest waga jednej przesyłki.
Dlaczego nie zwrócisz się do sprzedawcy, iż zorganizował Ci transport na
parking a nie do mieszkania ?

> Niech załatwia -- obym ***ja nie*** załatwiał. :)
> Zauważ, że mnie obojętne jest, jak i komu będę płacił -- przewoźnikowi,
> kurierowi, kurierowi i jego pomocnikom... Oby pralka trafiła do mojego
> mieszkania, nie na parking. I dodaję, że ja pomagać we wnoszeniu nie
> będę. :) (chyba, że pomocą jest otwarcie drzwi lub potrzymanie dokumentów)

No to rozmawiaj ze sprzedawcą - jemu płaciłeś, nie kurierowi (chyba, że
się myle)

> Jeszcze raz -- czy ja chcę za darmo? :)
> W Euro AGD są cenniki -- tyle za dowiezienie, tyle za podłączenie,
> tyle za wypoziomowanie, tyle za zdjęcie blokad itd... Usługi wycenione
> są pakietami, oddzielnie... Jak sobie klient życzy. :)

w EAGD uzgadniasz dowóz do mieszkania, montaż i wszystko gra, jeżeli to
samo sobie uzgodniłes via internet ze zdalnym sprzedawcą, a tego nie
otrzymałeś - ja bym nie przyjął towaru.

[...]

Fajna dyskusja, ale właśnie spojrzałem na temat wątku ;)

Szybko i tanio - http://luktronik.pl/