Re: Którego laptopa wybrać

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Fri 01 Oct 2010 - 23:24:01 MET DST

"Rafał Łukawski" i84m2q$lt7$1@news.onet.pl

> Istotna jest litera prawa, a nie zachcianki :) Ja też się dziwie, dlaczego np. na stacji muszę płacić za paliwo :)

Litera prawa pozwala na kłamstwa? Nie chciałem za darmo (nawet uznałem,
że mi obojętna jest forma zapłaty -- ,,do kiszeni'' kuriera czy oficjalnie,
z pokwitowaniem DHLu) ale do mieszkania na parterze. :) Cena nie była mi
obojętna, ale problemem nie była cena -- do wysokości kosztu wniesienie
nie dotarliśmy.

Problemem była łaskawość kuriera. :) Ja nie chcę łaski kuriera.
Chcę, aby wniósł z obowiązku, nie z łaski. Obowiązku, za który
**oczywiście** zapłacę, o ile zawczasu dojdziemy do porozumienia.

> Wydaje mi się że kurierzy generalnie wniosą Ci wszystko do 30kg (+-),

Nie chę czegoś, co waży minus 25 kg...

> powyżej nie muszą. Nie zależy to od kuriera, aczkolwiek być może są tacy co po prostu to robią, ale nie muszą.

Czyli pralką mam prać na parkingu? :)
Mądrość iście Kaczyńskiego. :)

Na palce cisną się wątpliwości...
Czy aby nie stracę gwarancji?
I czy sąsiedzi nie będą prali w mojej pralce? :)

> Jeden człowiek *nie może dźwigać* czegoś co waży ze 100kg /to łamie wszelkie kodeksy pracy itp/, wiesz że paczka przyjdzie - masz
> możliwość

Zgłoś więc prokuraturze łamanie prawa -- kurierzy transportują naraz
całe tony towaru... Mają do swej dyspozycji samochody ciężarowe
i inne środki lokomocji, dźwigi itp. urządzenia. :)

> załatwienia wniesienia. To dla każdego koszt - w przypadku kuriera - musi dodatkowo załatwiać 1-2 osoby.

Niech załatwia -- obym ***ja nie*** załatwiał. :)
Zauważ, że mnie obojętne jest, jak i komu będę płacił -- przewoźnikowi,
kurierowi, kurierowi i jego pomocnikom... Oby pralka trafiła do mojego
mieszkania, nie na parking. I dodaję, że ja pomagać we wnoszeniu nie
będę. :) (chyba, że pomocą jest otwarcie drzwi lub potrzymanie dokumentów)

> *Nic za darmo!!* - Ty za to płacisz przy zakupie!!. To że teraz to chwalisz, to tylko wynik dobrej reklamy EAGD :)

Jeszcze raz -- czy ja chcę za darmo? :)
W Euro AGD są cenniki -- tyle za dowiezienie, tyle za podłączenie,
tyle za wypoziomowanie, tyle za zdjęcie blokad itd... Usługi wycenione
są pakietami, oddzielnie... Jak sobie klient życzy. :)

> Ciekaw jestem czy EAGD dowiezie mi np. z Warszawy do KRK (czy jakiegokolwiek innego miasta - najlepiej ze 100km oddalonego od
> sklepu) wniesie i zainstaluje w cenie 18zł brutto ;)

Zapytaj w Euro AGD. :) Moim zdaniem nie, ale może Tobie zrobią wyjątek. :)

> Niezależnie od wszystkiego zawsze zdarza sie jakieś pojedyncze dziwne przypadki, de facto dany rejon obsługuje do odbiorów jeden
> człowiek, dostawy drugi. Jeżeli jest upierdliwy - trzeba eskalować, to działa.
> Pozdrawiam

Eskalować? :)

-=-

Po przeczytaniu Twojej odpowiedzi, widzę Cię tak:

 -- za transport pralki na odległość 100 km i za jej
    wniesienie wg Ciebie należną zapłatą jest 18 złotych
    (Kolporter chce za to 10 razy więcej -- tani jesteś)

 -- pierzesz nie w mieszkaniu, ale na parkingu

 -- opony trzymasz w mieszkaniu, nie w garażu
    czy w bagażniku samochodu

-=-

Wracając do opon -- nie pozwolono mi nawet zobaczyć, czy otrzymują
to, co zamówiłem. :) Zamawiałem sporo opon w ten sposób i tylko
jeden raz miałem trudności. Zwykle kurierowi było łatwiej wnieść
opony do garażu niż do mieszkania. :) I zwykle pozwalano mi na
obejrzenie przywiezionych opon.

--
 ^  750        .               .  nw  25  27     . 749   ^c 440        440