Re: poszukiwany użytkownik acera TravelMate 7520

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Fri 01 Oct 2010 - 23:59:28 MET DST

boxfish pisze:

> brak wiedzy czy tylko złośliwość ? robię to regularnie i jakimś cudem
> działa, chybaże korzystasz z piraconych niezbyt pewnych płyt, polecam
> sprawdzić zanim napiszesz xp pro oem sp3 ...
>
> zresztą już o tym pisano

xp, te z oznaczeniem sp3, to _moim zdaniem_ sp2. jak sobie sciagaja sp3
to wywalają jakiś komumikat ze padłeś ofiarą piractwa - czy jakoś tak
nie znalazłem XP SPx który by ruszył bez klucza.
znalazłem win- mediacenter- rusza bez klucza
teraz najlepsze. win7upgrade - da sie (jakoś tam) zainstalować jako
pierwszy system na czystym dysku. nie wiem jak z aktywacją, olałem go.

ToMasz

ps dałem rade z xp. dzieki. działa z moim kluczem i aktywuje sie.